Čo je OBŤAŽOVANIE duchovné
Obťažovanie je neželané správanie alebo vystupovanie, ktoré zasahuje do dôstojnosti inej osoby. V dôsledku takéhoto správania dochádza alebo môže dôjsť k vytváraniu zastrašujúceho, nepriateľského, zahanbujúceho, ponižujúceho, potupujúceho, zneucťujúceho alebo urážajúceho prostredia.
Obťažovanie je také správanie, v dôsledku ktorého dochádza alebo môže dôjsť k vytváraniu zastrašujúceho, nepriateľského, zahanbujúceho, ponižujúceho, potupujúceho, zneucťujúceho alebo urážajúceho prostredia a ktorého úmyslom alebo následkom je alebo môže byť zásah do slobody alebo ľudskej dôstojnosti.
ZÁSAH DO ĽUDSKEJ SLOBODY je HRIECHOM, nech sa koná akýmkoľvek spôsobom.
Narušanie oblasti intimity duše s Bohom iným človekom- či to je kňaz, alebo nejaký
mariánsky apoštol, je hriechom,
Nedá sa dokázať, nie každý sa vie brániť a ubrániť.
Múže byť verbálne i neverbálne, fyzické i psychické, i DUCHOVNĚ.
ZASIELANIE a šírenie rúznych duchovných správ nejakým CHANELLINGOM,
zasielanie tzv.dobrých rád alebo príkazov nejakým CHANELLINGOM, ktorý nikdy nie je spojený
DUCHOM SVATÝM,
nikdy nemá za cieľ viesť k svätosti, ale k rozptýleniu, ku strachu, k podriadenosti sa pred tými, ktorí manipulujú iné osoby,
je hriechom.
DUCHOVNĚ OBŤAŽOVANIE je už rozšírenéí aj v prostrdeí cirkevnom na Slovensku.
Zasielanie správ ako napríklad:
Neprajeme si, aby prišla na horu Zvir.
je nielen skutkom obťažovania, ale aj skutkom
vyjadrenej MOCI, ktorá nepochádza od Boha.
Obťažovanie vyhráákami alebo ŠIKANOU nepochádza od Boha!
Je to MOC tohto sveta!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
CHAP. 12.—IN WHAT MANNER THE SON IS SAID NOT TO KNOW THE DAY AND THE HOUR WHICH THE FATHER KNOWS. SOME THINGS SAID OF CHRIST ACCORDING TO THE FORM OF GOD, OTHER THINGS ACCORDING TO THE FORM OF A SERVANT. IN WHAT WAY IT IS OF CHRIST TO GIVE THE KINGDOM, IN WHAT NOT OF CHRIST. CHRIST WILL BOTH JUDGE AND NOT JUDGE. Again, "Of that day and that hour knoweth no man, no, not the angels which are in heaven; neither the Son, but the Father." For He is ignorant of this, as making others ignorant; that is, in that He did not so know as at that time to show His disciples: as it was said to Abraham, "Now I know that thou fearest God,"19 that is, now I have caused thee to know it; because he himself, being tried in that temptation, became known to himself. For He was certainly going to tell this same thing to His disciples at the fitting time; speaking of which yet future as if past, He says, "Henceforth I call you not servants, but friends; for the servant knowe
CHAP. 12. — AKÝM SPÔSOBOM SA SYN HOVORÍ, ŽE NEVIE DEŇ A HODINA, KTORÉ OTEC VIE. NIEKTORÉ VECI POVEDANÉ O KRISTOVI PODĽA BOŽEJ PODOBY, OSTATNÉ VECI PODĽA FORMY SLUHA. IN AKÝM SPÔSOBOM JE KRISTUS DAŤ KRÁĽOVSTVO, AKÝM NIE OD KRISTA. KRISTUS BUDE SÚDIŤ AJ NIE SÚDIŤ. Opäť: „O tom dni a tej hodine nevie nikto, ani anjeli ktorí sú v nebi; ani Syn, ale Otec." Lebo On je nevedomý z toho, že robí ostatných ignorantmi; to znamená v tom, že On tak nevedel ako v tom čase ukázať svojim učeníkom: ako bolo povedané Abrahámovi: „Teraz ja vedz, že sa bojíš Boha,“19 čiže teraz som ti to dal poznať; pretože on sám, skúšaný v tom pokušení, sa stal známym sám. Lebo to isté sa určite chystal povedať svojim učeníkom v čase montáže; keď hovorí o tom, čo ešte budúcnosť akoby minulé, hovorí, „Odteraz vás nenazývam sluhami, ale priateľmi, lebo sluha vie not what his Lord doeth: but I have called you friends; for all things that I have heard of my Father I have made known unto you;" which He had not yet done, but spoke as though He had already done it, because He certainly would do it. For He says to the disciples themselves, "I have yet many things to say unto you; but ye cannot bear them now."21 Among which is to be understood also, "Of the day and hour." For the apostle also says, "I determined not to know anything among you, save Jesus Christ, and Him crucified;" because he was speaking to those who were not able to receive higher things concerning the Godhead of Christ. To whom also a little while after he says, "I could not speak unto you as unto spiritual, but as unto carnal."23 He was "ignorant," therefore, among them of that which they were not able to know from him. And that only he said that he knew, which it was fitting that they should know from him. In short, he knew among the perfect what he knew not among babes; for he there says: "We speak wisdom among them that are perfect." For a man is said not to know what he hides, after that kind of speech, after which a ditch is called blind which is hidden. For the Scriptures do not use any other kind of speech than may be found in use among men, because they speak to men nie to, čo robí jeho Pán, ale nazval som vás priateľmi; za všetky veci, ktoré som počuli ste o svojom Otcovi, ktorého som vám dal poznať,“ čo On neurobil ešte urobil, ale hovoril, akoby to už urobil, pretože On určite by to urobil. Lebo sám učeníkom hovorí: „Ešte mám veľa vecí, ktoré by som ti mohol povedať; ale teraz ich neznesieš.“21 Medzi čo treba tiež chápať: "Dňa a hodiny." Pre apoštola tiež hovorí: „Rozhodol som sa, že medzi vami nebudem vedieť nič, okrem Ježiša Kristus a On ukrižovaný“, pretože hovoril k tým, ktorí boli nie je schopný prijať vyššie veci týkajúce sa Božstva Krista. Komu ktorý aj chvíľu potom hovorí: „Nemohol som s vami hovoriť ako s duchovný, ale ako telesný.“23 Bol „nevedomý“, teda medzi o tom, čo od neho nemohli vedieť. A len to povedal, že vie, z čoho sa sluší, aby to vedeli ho. Skrátka, medzi dokonalými poznal to, čo medzi dokonalými nepoznal nemluvňatá; lebo tam hovorí: „Medzi tými, ktorí sú, hovoríme múdrosť dokonalý." O človeku sa hovorí, že nevie, čo skrýva, potom reč, po ktorej sa volá priekopa slepá, ktorá je skrytá. Pre Písmo nepoužíva žiadny iný druh reči, než aký možno nájsť pri používaní medzi ľuďmi, pretože hovoria s mužmi